Koh samet...

Dålig uppdatering, men varit så mycket senaste dagarna, samt dåligt internet här nere som inte veltat fungera...
Var iaf 2 nätter på koh samet med min gamla chef och hans familj..

Här e lite bilder..


Mot koh samet, min gamal chef familj, och min mamma & pappa..


Putte, haha..


Mickis, puttes minsta dotter...


Solar lite på koh samet..


putte sitter i ringen och njuter...


Solen på väg ner, sååå mysigt med alla bord på stranden...


Jag och min gamla kolega som jobbade för Putte..


jag och min Thaipolare Dan, han jobbar på Sai Kaeiw Villa 2, bo där, ett toppen ställe. Rum med AC, varmvatten, frys 1500b..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sluta visa upp min pojkvän på det där sättet! :P

och han heter faktiskt Den.

Ses snart brownie, thaeb!

2010-01-14 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0