bye bye Phuket, "hem" till lägenheten..

Idag lämnar jag och jonas phuket för att åka upp till lägenheten i Bangsean, ska bli skönt och komma
här ifrån.. Dyrt och mycket turister är det i phuket..

Det var totalt omöjligt att ta oss här ifrån idag fick vi veta, men igår lyckades vi få tag på flygbiljetter
ifrån phuket till bangkok, men tyvärr så fick jag och jonas inte plats på samma flight, så jag flyger 2½
timme efter han. Så jag passade på att besöka den enormt lååååånga och härliga stranden vid phukets flygplats, nu
mins jag inte vad den heter, men det är sjukt härligt!

Så mitt tips är om du är i närheten av phuket och vill ha en 2-3 mil lång sandstrand nästan för dig själv så bör du
åka hit, samtidigt kan du ligga på stranden och titta på plan som landar, haha.

Sen får du inte missa och besöka det svenska tsunamimonumentet som finns här vid stranden!

Nä, nu ska jag snart gå ombord på mitt plan som ska ta mig till bangkok..

See you!

 
Stranden vid phukets flygplats är helt öde typ, och sååååå lång, verkligen värt ett besök..


Nästan själv på stranden så långt ögat kan nå..


Sola & bada, samt ligga och kolla på flygplan som landar, häftigt känsla...


Man e ganska liten mot ett flygplan...


Två poliser som stog på stranden och tog bilder..


Tsunamimonumentet vid flygplatsen, värt ett besök och tänka på dom drygt 500 svenskar som dog..


Stenen..


Kommentarer
Postat av: Anna

Ahh nice !! men va e d moln på himlen ?!?!:) ....

2010-01-02 @ 10:36:29
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0