Billigt, galet och lite golf...

Skönt och bara slappa i Bangsean.
Nu har hela gänget kommit ner typ, ex boss & ex ex boss, men vänner och familj. Nu är vi väl 10-12 svenskar som är i huset där vi alla har lägenheter.. Rikigt roligt är det, äter och har skojj tillsammans på kvällarna..

Igår spelade jag golf med Göran en kille, gick riktigt bra trots att det var 4 mån sedan jag höll en golfklubba.

Dagen innan det så gick vi ut ett gäng på 10 personer och år på ett riktigt Thaiställe.. Så billigt och sååå gott. Totalt var vi 10 pers som åt och drack så mycket vi orkade, notan slutade på 1980b, ca 480 kr totalt, helt galet. Detta är riktiga Thailand...

Sen på kvällen gick vi ut och fstade 5 st, tog med oss egen sprit ut på stället här i Bangsean. I Thailand är det tilllåtet och ta med sig egen dricka vart man än går, man betalar bara en avgift på 100-200b per flaska. Så en liter sprit med groggvirke och tilltugg på utestället kostade 240b, hahaahah..

Slänger upp lite bilder nu!


Rikgit fin golfklubb här i Bangsean, finns väl ca 40-50 klubbar innom 1 timme..


Golfbil är ett måste, gå 4-6 timmar i 38-29 graders värme går INTE!


Vi var några på balkongen. Jocke med sin Thaitjej, samt någa thaivänner till mamma & pappa..


Jag och en svensk Thaitjej som bott i sverige 9 år..


halva gänget som kommit ner..


Spex robban, haha..


Vi åt kanske 10-13 rätter, drack 8-10 öl, totalt 1980b. hahaahha..


En annan bild som jag hittade, var när vi var på väg till koh samet..


Munken..



Kommentarer
Postat av: Linnea

"Munken.."

hahahaha!?

2010-01-05 @ 14:31:27
Postat av: Rainer

Tja grabben! Vad trevligt se att ni mår bra i Thailand! Den långa stranden på Phuket och flygplatsen heter Mai Khao, håller på med en sida om Phuket www.phuketguiden.se så det finns färskt i minnet;) Hälsa de jag känner så hörs vi! //R

2010-01-05 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0