Det är skilnad & skilnad...

Det är skilnad på modeller och modeller...
Jag måste säga det, som snart fotat över 100 modeller, att det finns vissa modeller som är så jävla snygga utanför stuidon, och som verkligen är jätte vackra, men så fort dom kommer in i en stuido och ställs inför massa blixtar och en fotograf så faller allt, ja det kanske låter konstig, men så är det...

Jag tror att den typen av tjejer, tror att dom är såå jävla snygga och fräsha, sen när det väl kommer till sanningen vid en plåtning så blir det bara pankaka då dom inte kan posera och så, men gå på stan med dina Gucci vänskor och se snygga ut, det kan dom..

Sen finns det modellen som är helt vanlig, en vanlig tjej, kanske lite tillbakadragen med som ändå har ett vackert och intressant utseende...Men som i stuidon verkligen blir bra på bild och kan leverera bra bilder..

Sen...

Sen finns det tjejer som man inte alls reagerar över när man ser dom, men som blir sååååå jävla balla och coola på bild att man verkligen vill jobba med dom, ett exempel är Hanna som nog är den duktigaste modell som jag jobbat med, inget speciellt, men på med smink och kläder så levererar hon 19 av 20 bilder..

Så visst är det skilnad på modeller & modeller, vissa leverar fult ut, medans vissa knappt leverarar 4 av 20 bilder...


Hanna levererade så pass mycket bra poser att det var omöjligt att nästan välja ut...






Kommentarer
Postat av: Tony

De där poserna ser mest underliga ut, och själv hade jag nog raderat dom direkt i kameran som "misslyckade".



Se där, vad skillnad i tycke och smak det kan vara.



(Obs! menade inget illa med mitt inlägg!)

2009-09-13 @ 17:01:11
Postat av: tony

Det är ok, vi alla tycker olika...

2009-09-13 @ 17:11:26
URL: http://robertpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0