Bilder...

Nu tänkte jag slänge upp lite bilder ifrån den korta resan som jag & min vän peter jorde i Thailand, tanken med resan var att jag skulle hjälpa Peter att betala hans lägenhet samt att vara "tolk" och förklara allt...

Allt gick toppen och så, slänger upp lite bilder, för min jetlag är just nu så konstigt att jag känner mig full och att det snurrar i skallen, hahahhaa...

Nu är det bara 3 mån kvar tills man åkr ner igen, men då är man borta i 6 veckor *sköööönt*


Började med "2" öl på Arlanda..


Efter ca 4 min i luften..


någon stans över utkanten av stockholms skärgård..


några till öl på flyger så man kunde somna tidigt..


Flygmaten, samma mat det senaste året, helt ok...


Den orörda lägenheten efter att inte varit där på 6 mån, såg toppen ut..


Den ny installerade fläkten som drat ut allt fukt, nu fungerar den toppen..


Poolen vid lägenheten, nu inglasad, toppen....


Första måltiden i Thailand, kyckling med tis, två vatten, 17 kr för två personer..


734.000 Bath, nu till banken för att betala..


Stranden på Koh Samet..


Svenskar, tyskar, engelskmän .m.m som vi träffade på koh Samet..


Regnade gjorde det, och då menar jag regnar, aahah...


våran alltan 1 min ifrån stranden på koh Samet.


båten ifrån koh samet..


Kaotiska men ändå härliga Bangkok


peter var sugen på något och äta kl 23.55, så det blev roomserivce, hahaha..


Utsikten ifrån vårat hotell på våning 16 av 32..


En tripp på bloden gjorde vi också..


Tempel..


häftigt hus, bara av glas fasad..


Alltid lite shopping på MBK


Trååååång toa...


Sista bilden innan vi landade på Arlanda kl 06.40 sv tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0