23 tim 57 min 36 sek..

Då sitter jag på Arlanda och har tagit första ölen, innan resan på 10 timmar väntar.. ska bli otrolgit skönt att få äntligen ha lite semester, har tyvärr inte haft någon i sommar, men nu får jag 7 dagar...

Kl 1430 lyfter mitt 495 ton tunga planet som ska ta 514 passagerare till Bangkok, det är alltid lika roligt och få flyga en Boeing 747. Eftersom jag varit ute många många ggr på Arlanda och fotat så så vet jag hur häftigt det är att få se Thai lyfta ifrån Arlanda, en riktigt tung maskin..

Aja, här e iaf lite bilder som jag tagit på Thai när den lyfter ifrån ARN!


HS-TGA lyfter ifrån Bana 19R


Thai försöker alltid och starta på längsta banan, eftersom planet väger ca 495 ton när det ska lyfta..


Snart sitter jag på detta plan med en öl i handen, haaha...

Kommentarer
Postat av: Alexander

Ah, Boeing 747. Älskar det flygplanet! Har inte fått chansen att flyga i ett sådant, men det är en sak jag ska göra innan jag dör, haha! :)

2009-09-21 @ 12:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0