11 dagar kvar, bästa resebyrån..

11 dagar kvar, sedan sitter jag på ett plan till Thailand och lägenheten. Vill bara passa på och rekomendera kanske Sveriges bästa resebyrå, Jordenresor.se.

Varför ska man ringa och boka med dom ?

Servicen och vänligheten är sååååååå jävla bra att det inte går och beskriva med ord, ring dom så lovar jag att du inte blir besiken (..och nej, jag får inga pengar för att skriva detta, dom är bäst, tro mig )

Vill bara tack Leck & P2 för servicen som jag och minna vänner får, denna gång får vi tyvärr inte sitta nödutång, men längstbak. skojj!

Här sitter vi:




www.jorden.se


Kommentarer
Postat av: julia och maria

Hejsan! Vi sag ditt inlagg pa backpacking.se. Vi ar tva tjajer(19 ar) som kom till thailand igar och kanner oss lite lost. Sokte pa koh samet pa backpacking.se eftersom att vi aker dit imorgon vi stannar i thailand till den 9:e okt och skulle garna mota upp dig om du har nagra tips pa vart vi bast spenderar varan tid i thailand. Svara pa min mail, pa facebook (Julia Hellstrom, Maria Silen med apostrof over e:et) eller smsa 0046736234238

2009-09-11 @ 18:28:21
Postat av: Fredrik

Längst bak!! Bumpy ride!! Samt mer oljud från motorerna., Själv åker man 9 oktober. Även jag bokat genom Jordenresor, bra bemötande samt att de kunde seata oss.

2009-09-12 @ 07:07:30
Postat av: Emma

Fast man kan ju seata sig själv också så är väl kanske inget mervärde?

2009-09-12 @ 14:05:14
Postat av: Världens bästa mamma

Ett gott råd: Boka om platserna !!! Tänk på att du inte kan fälla stolarna !!! Du vet hur det var när vi flög med Lufthansa....puss puss

2009-09-12 @ 14:08:10
Postat av: Robban bobban

Du kan aldrig seat dig på nödutgångarna då dom är reseverade för flygbolagets personal typ, men med kontakter så går det, tyvärr så var dessa platser fulla nu..

2009-09-12 @ 16:05:46
URL: http://robertpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0