Mår skit bra..

Godmorgon,, För folk som undrar om mår jag,så mår jag jätte bra, mår nästan bättre nu än innan, piggare, sover bättre, känner mig starkare! Är inne på min 4:e dag nu, och det känns helt ok...

Nu är det alltså "deffning" och träning som gäller för nu har kroppen gjort av med alla slagg produkter och nu är det dags och bränna fett....

Så ni som håller på och skriver otrevliga kommentarer och så, så tänkte jag bara säga att jag mår skit bra, jag tror nog att jag mår bättre än er! Att ni orkar skriva så långa, nedlåtande och välformulerade kommentarer.. Kommer alltid må bra och ha ett sjärförtroende som är 100%, skulle aldrig göra något som skadar kroppen eller så...

Nä, nu är det lite jobb som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0