2 veckor sedan..

Idag är det två veckor sedan jag började min diet och äta cambridge shakar, samt träna 2-4 ggr i veckan!  TOTALT har jag gått ner på 14 dagar 7.8 kg, vilket jag är sjukt nöjd med! Igår var jag hos min PT och pratade om att yttligare köra två veckor tills jag är nere i min målvikt som är 75-77 kg...

Men nu kanske jag får äta idag och imorgon, jag tänkte göra en kycklingsallad med lite fullkornspasta i. Sen blir det "ren" diet på månad med hård träning...

Hoppas på ett svar som bli, Ja, ät idag och imorgon..
JIPIP, fick svar nu, får äta små sallader..


Hur gott vore inte detta ?

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Du är så jäkla duktig Robban! Hade aldrig klarat det där!

2009-05-29 @ 18:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0