Första biobesöket på 1 år, och aldrig mer...

Det var mitt första biobesök på kankse 1 år, om jag mins rätt.. Sist jag var på bio såg jag filmen Arn. Aja, iaf så är det sjukt jobbigt och gå på bio om man verkligen vill se en film, för det är ju alltid någon jävla idiot som glömmer stänga av telefonen, prata med sin vän, prasla med påsen m.m

Detta biobesök blev inte heller så jäkla bra, en jätte bra film, men bredvid mig satt två "jallas" tjejer och snacka med varandra, bakom mig satt något jävla par som prasla med påsen mitt bakom skallen på mig, ja alltid är det nått jävla fel när man ska gå på bio, haha..

Tur att Thepiratbay finns, så man slipper gå på bio oftare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag som ville gå på bio med dig ;P

2009-03-01 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0