5 timmars jobb idag..

Idag har jag jobbat ifrån 11 tills nu, det är typ 5 timmar. Har sett till så att peter har fått sitt kök på plats. 4 Thailändare var här ifrån Index där peter köpte köket, dom kom hit, satte upp det och gick! Sen var det min tur att ta över, Borra och såga så att jag fick plats med en diskho, sen koppla in vattnet och avlopp.. Så vipps så har han nu ett fungerade kök.. även fixat så han har gardiner nu som skyddar lägenheten mot solen. och slutligen fixat el till kylskåpet..

Kan ju säga det att det är sjukt varmt och jobba här nere, jag fattar inte hur thailändare klarar av det, jag svättades ut 3-4 l kankse på 5 timmar.... Iaf så blev det bra. Slänger upp lite bilder på hur arbetet  och slutresultatet blev...

           
Ledsen för dom dåliga bilderna, tog med mammas kamera som hade skitig lins, sorry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0