24 kr på en dag...

Det kostar inta många kronor och leva här på en dag, iof har jag en lägenhet och bo gratis i, sen en moppe som är betalt, men om jag räknar med vad det kostar att köpa mat här en dag så är det inte mer än 24 kr...

Idag åt jag frukost hemma, gratis..
Lunch, Kyckling med ris,(kow pad gai), 8 kr..
Middag, friterad kycklingsbröst med klibbris, 12 kr..
Sen lite vatten under dagen 4 kr...
Totalt 24 kr på en dag, haahah, helt sjukt...


Frukost..


Lunch, kyckling med ris, (kow pad gai) 8 kr.. På resturang Mammas...



Friterad kyckling med klibbris (sticky rice), såå gott och äta på balkongen..





 


Kommentarer
Postat av: majsan

oh my god! den där kycklingen asså...åh va gott d va! å kao pad gayen, galet!..köpte en hemma för nåra dar sen...kostade mig 85 spänn!

2009-03-16 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0