1 timmes solning & nya polare..

Idag har det blivit två timmars jobb med Peters lägenhet, och en timmes solning på terassen, det räcker gott & väl, såå varmt att man knappt klarar av en timme..Snart ska jag & mamma iväg på en liten moppe tur rutn bangsean, åka till apberget och sen små handla lite..

Här om dagen var mina två "polare" uppe i lägenheten och fixade internet åt mig.. Mr Chang, den unga killen (runt 30) är elektriker här i huset och jobbar, den tjocka, Mr Shop, eller vi kallar han, Hustomten.. han jobbar här också som allt i allo, även vakt på kvällarna.. Rikigt härliga och glada killar...


Mr chang & jag. Skön och glad lirare, pratar kanppt något engelska...


Mr Shop, eller vad han heter, vi kallar han hustomten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0