Godmorgon...

Lite jobbigt var det och sova inatt då mina två tatueringar är gjorde på sådana ställen att man inte vet rikgit hur man ska ligga för att inte ligga på dom, men det gick bra ändå.. Vaknade 05.20..

Idag blir det och göra klart ett jobb som jag hållig på i över 1½ månad med, en stor lägenhet på Söder, kunden har varit så nöjd att hon/han la till mig på Facebook och tackade så mycekt! Roligt!!

Igår fick jag tillbaka mitt trådlösa bredband som jag "lånat" ut till en kompis i 3-4 mån.. Rätt skönt! Nu kan ja ta med mig min minidator vart jag vill och surfa vart jag vill, iof har jag ju min iphone, men kanske inte samma sak...

Aja, nu ska jag till jobbet för att göa något nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0