Före & efterbilder samt en retuch video..

Tänkte nu visa lite före & efterbilder ifrån min plåtning igår med Madde.. Tänker bara förklara lite enkelt vad jag gjort, inte gå in i detaljer, eftersom nästan all redigering med färger och så är i Lightroom, det ända som är gjort i Photoshop är skönhets retuchen..

Madde hade en tatuering som hon inte var super nöjd över, så vi bestämde att vi skulle ta bort den på samtliga bilder, vilket inte var lätt i alla bilder eftersom poserna gjorde retucheringen svår, men jag e ganska nöjd ändå!

Här e en video samt lite bilder, hoppas ni blir nöjda..


Videon visar lite snabbt hur jag tar bort tatueringen.. Finns säkert andra sett man kan göra det på, men jag har valt att göra på detta sett..


Gör så mycket som möjligt i Lightroom, Fixar färger, kontraster m.m. Sen in med bilden i photoshop..


I Photoshop så blir det mest skönhets retuch samt beskärning av bilder..




Kommentarer
Postat av: Maja

tung du är!!!

2009-06-29 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0