Även jag gör fel.... fuck också...

Jag var stressad, slarvig och tänkte mig inte för.

Det gällde nu när jag plåtade min sista session med Sofia, vi gjorde en glamour plåtning i ett stall hos min makeup tjej, Michaela.. Jag riggade allt, fixade blixtarna m.m. Sofia ställde sig på plats och vi tog 2-3 testbilder, sen så jag tittade att allt såg bra ut, det gjrode det (trode jag).

Men väl efter plåtningen så visade det sig att alla bilder är väldigt mycket överexponerade, blev sjukt förbannad över misstaget med kom på att jag fotade i RAW, vilket gör att jag kan rädda bilderna rätt mycket!

Har aldrig hänt att jag gjort ett sådant stort misstag, men men..

När jag fotar så har jag alltid kamerans display på "högradar" så man ser om bilden överexponerad eller inte, men denna gång hade jag inte det, fuck också...

Men skicklig som jag e, så räddade jag upp det, med att sitta och redigera & retuschera EXTRa lååååång tid *aahaha*

Här är iaf en före och efterbild så ni ser..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0