Lämnat Koh Samet, ny tatuering

Har du lämnat den härliga ön Koh Samet, för att åka tillbaka till lägenheten i Bangsean.
Varit 5 nätter på koh samet, otroligt roligt och träffa nya människor där..

Nu är jag iaf tillbaka i lägenheten, rikigt skönt måste jag säga..

Idag gjorde jag även en tatuering på Tattoo by Gai, på KohSamet, en rikigt duktig, skönt och rolig thailändare. Var ute och festade med han igår kväll..

Iaf så har jag nu en ny tatuering på armen...


Kändes faktiskt lite att göra den, den tog 40 min, Gai var otroligt noga,
rikigt bra kille, kan rekomendera han varmt...


Jag och Mr Gai, tatueraren på Koh Samet.


Så blev det, hahahaa..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Den blev ju iallafall jättefin! Kunde gått värre ;)

2009-01-07 @ 13:12:28
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0