Idag till Bangkok för shopping..

Idag åker jag och min bästa vän Maja upp till Bkk för lite shopping. Hon åker senare hem ikväll, så vi passar på och shoppa nu innan hon åker. Vi drar nog in till MBK som är ett gigantiskt shopping center, även Siam som ligger 4 min där ifrån är otroligt stora, finna allt på dom ställerna, på MBK är det mest smått, men på SIAM kan du köpa allt ifrån Bilar till pennor..

Ska väl mest köpa några tavlor till lägenheten, kolla på buddha statyer m.m.

efter all shopping ikväll så lämnar jag av Maja vid Flygplatsen för att sedan åka tillbaka hem till Bangsean!

Hörs efter Bangkok, så ska jag slänga upp bilder på vad det blev för fynd eller skräp


MBK, 8 våningar med shopping, nöjen, mat, ja allt man kan tänka sig..


Riktiga Tuck Tuck..


Trafiken i Bkk är rätt intensiv vissa tider..


Skytrain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0