3 dagar kvar på koh samet, party party...

har inte varit en lugnt kväll sen jag kom till koh samet, jävla jajje måste jag säga, får skylla på han, hahah.
Nä, men det har varit sjukt trevligt här måste jag säga, mysiga middagar på stranden, go öl, bra drinkar, vad mer kan man begära ?

På dagarna blir det mest att bara ligga på stranden och mysa i 33 graders värme, inte ett moln typ sen vi kom till koh samet..

Idag blir det nog en rätt lugnt kväll, för imorgon ska jag tatuera mig, jajje också...

slänger upp litew pics nu, hörs...


jag och chefens dotter, haha, söt mickis.


jajje och chefen..


Svenska tjej Tina som hänger med oss..


jajje pajje, full som en kastrull..


såååå söt hund, tjejen var iof minst lika söt hon, ahahahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0