Tvätt & nyrakad..

Idag lämnade jag in en massa tvätt, kanske 2 par shorts, 7-8 boxer samt 5-6 t-shirts, allt kostade 40 bath, ca 9 kr och då så kom dom upp med allt packat, vikt och pressat, sååå billigt och så bra..

Sen idag så rakade jag mig för, första gången, har alltid annars kört med rakapparat, vilket gjort att det alltid blivit 1-2 mm, lite ovårdat sådär, men nu pajjade den och nu blev det lödder & hyvel, så nu är jag som en baby rumpa i ansiktet, känns lite konstigt eftersom det var 2 år sedan jag rakade mig, hahaha..

Aja, nu blir det iaf softning en timme, sen drar vi till tysken och ska äta, gott, billigt och bra...

Hörs!


billigt och bra, 9 kr för detta..


nyrakad i ansiktet för första gången på 2 år, haahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0