Svar till Håkan Eliasson

Håkan skrev:
Undra om ni varit på norra sidan av Koh lipe, har hört att det ska vara grymr fint dät också. Själv åker jag ner 30dec, bra med så mycker tips som möjligt, bra blogg

Svar..
Jag var på den norra delen av koh lipe, helt klart mycket mycket lugnare, men stranden var inte lika fin, mycket skräp på den samt det blåste hela tiden ifrån vattnet, så det var jobbigt och ligga där tyckte jag..

Såg kanske bara 1-2 par som låg på den stranden, finns inte så mycket och göra där än att bara läsa en bok, rätt lågnt till något och handla och äta, kanske 10 min eller så..

Men den sidan är helt klart värt och se...
Kolla min blogg så ser du bilder där ifrån, inlägger heter koh lipe by night..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0