Resans väg...

Lite planer finns det ju för min drygt 5 veckor långa resa i Thailand, Landar den 9:e Dec 0550. Sen blir det och dra ner till Lägenheten i Bangsean (ligger 1-1½ timme ifrån Flygplatsen). Sen blir det att vara där 4-6 dagar, bara slappa och äta gott..

Sen vidare mot koh samet, på koh samet möter jag upp Mamma, pappa & min polare Jonas.. Där stannar vi tills den 22:e dec, så vi flyger ner till Hat yai! Och vidare till Koh Lipe. På koh lipe blir det 4-5 dagar, sen tar vi färjan upp till Phi phi, men stannar nog 1-2 nätter på krabi. När vi är på Phi phi på blir det nyårsfest, sen lämnar vi phi phi mot phuket en natt, flyger tillbaka till Bangkok och lägenheten den 2:a jan..

Sen får jag se vad jag för som två sista veckorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0