Mina polare...

Faan vad bakis jag e, men men, ville bara säga det! Har egentligen inte tid och vara det, för jag har arlset full med saker som jag ska göra!

När jag landar i Bangkok den 9:e dec så ska jag möta upp Mikaela som jag träffade på en backpackingsida på internet. Vi kommer att resa tillsamans 2-3 veckor kanske, ska bli skit skojj och möta upp henne, sen den 19:e kommer min "bror" ner, Jonas.. Jonas har jag kännt i 25 år, uppväxt tillsammans i Kista..

Så nu blir det och fixa & dona innan Thailand..


Sköön hon e, Mikaela..


Jonas till Höger...

Kommentarer
Postat av: Världens bästa mamma

Snart får vi träffa Mikaela...det ska bli kul..

2009-12-07 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0