Bye bye Koh samet..

Idag lämnade jag koh samet, men inte för denna gång, ska redan tillbaka dit om 3-4 dagar igen, då med min bästa vän jonas och mamma & pappa.

Men nu är jag tillbaka i lägenheten för att ta det lugnt i några dagar...


Lämnar koh samet bakom mig..


Min moppe, 125cc, går som en raket. kostar bara 8700 kr i Thailand, i sverige får du kankse ge 20-25, bra skit..


Nu ligger jag i min polares lägenhet då mamma & pappa har min när jag ändå bara e här 5-6 dagar på en hel månad..


Nyaste bilden på mig, rätt brun va ? bara solat 4 dagar, hahaha. Tagen för ca en timme sedan, kl 1900 Thai tid..

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anna

Den stranden sååg inte fel ut alls ... hm kan tänka mig du blir ännu brunare ..

2009-12-15 @ 21:27:42
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0