Bara skit, fattar inte varför ?

Nu ska jag vara ärlig.
Jag fattar inte hur 100.000 tals svenskar kan åka ner till Thailand och besöka Phuket, krabi, hua hin, pattya, koh samui m.m Ja listen på öar i Thailand som har blivit så förstörda av turister kan bli lång.. Samt att priserna på dom ställerna är långt ifrån vad riktiga Thailand är.

Jag har varit i Thailand snart 10 ggr och tyckt om koh samet, koh phangan, koh samui m.m. och sett hur förändringen på dom ställerna blivit dom senaste 5-6 åren. och fortsätter turisterna såhär så kommer Thailand vara helt åt helvete om ett par år, om jag får tro vad jag vill...

Men nu, efter att jag sett dom södra delarna av Thailand och dess öar så lovar jag att jag aldrig mer kommer besöka sådana skit platser igen, Detta är verkligen paradiset.. Och jag fattar inte hur folka kan betala 10.000 tusentals kronor för att åka till ett phuket som verkligen inte är Thailand.. Men det är vad jag tycker..

Aja. jag vill iaf rekomendera er att flyga eller ta er ner till Hat Yai, senare ut till Koh lipe, sen ta er upp och stanna på dom små öarna utanför koh lipe.

Nu har jag iaf fått skrivit av mig lite, och jag tycker att man verkligen ska besöka öarna här, lovar, du blir inte besviken!


Finns massa små öar som är värt att besöka..


Detta är på vårat hotell och på ön koh ngai..




Kommentarer
Postat av: Tonny

Tackar så mycket Robert.

Roligt att läsa om dina tips, gällande öar i södra thailand, jag kommer att åka dit och kolla upp läget sticker i feburari och blir borta i 2 månader ser fram imot detta ha det gött//Tonny

2009-12-28 @ 07:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0