Till alla besökare..

Vore roligt om du kan ta dig 3 min och skriva en kommentar och säga vad du tycker om bloggen, vad du vill se mer av och läsa mer av, så ska jag verkligen försöka tillfredställa alla läsare. Har gått ifrån 60 besökare per dag till ca 230-270 brsökare per dag nu, och det är sjukt inspererande för mig att verkligen skriva och dela med mig av det "lilla" jag kan...

Och hoppas du som besökare vill skriva en två rader om vad du tycker (och du som bara skriver idiotkommentarer, sluta med det, tack!)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hade velat se mer behind the scenes, både filmer och foton.

Fler tips på inställningar, både när det gäller kameran och blixtar. Vilken effekt du kör och hur du tänker när du ljussätter.



Riktigt bra blogg, keep up the good work.

2009-08-13 @ 15:28:03
URL: http://photosbymattias.blogspot.com
Postat av: Alex

Jag håller med Mattias: Behind the scenes är alltid skoj att se! Dina filmer där du visar tips i Photoshop är också trevliga.



Bloggen är riktigt bra, så fortsätt! :)

2009-08-13 @ 17:13:25
Postat av: Björn Möller

Mycket inspirerande blogg.

Fortsätt ditt kreativa bloggande,,sidan blir ju bara bättre o bättre !!

2009-08-13 @ 18:21:41
Postat av: Sebbe

Även jag gillar Behind the scenes, och tips på efterbehandling är guld.



Något som hade varit kul hade varit lite info om objektiv, blix osv oftare.

2009-08-13 @ 20:40:47
Postat av: susanne

Behind the scenes! Man får ju bra tips och råd som nybörjare!

Roligt att du vill dela med dig!

2009-08-13 @ 21:46:11
URL: http://ihuvetpaentant.blogspot.com
Postat av: Svante Jonsson

Hittade just din blogg, lycka till med fotandet och nya företaget Robert.

Ses kanske i Bang Saen i vinter, vi åker ner i slutet av oktober 2.5 vecka och kanske en till sejour i februari.



/Thai-granne

2009-08-14 @ 10:27:23
Postat av: Jonas

Är det jag som skiver idiotkommentarer ;)?



Alvarligt så skriver du en blogg som jag följer varje dag. Jag suger åt mig av alla beskrivningar om hur du gått tillväga för att ta bilderna. Jag vill helst veta allt hela tiden. Vad var det för blixt? Vilken styrka? Ungefär vilket avstånd (om det inte syns på bild förstås)? Objektiv?



Kort sagt allt - som har med själva fotograferingstillfället att göra. Gärna också vad du säger till modellerna och så.



Beskriv och jag läser ;)



/Jonas

2009-08-14 @ 22:39:48
Postat av: ITZI

har inte läst i din blogg förut men bara såhär på en överblick verkar den originell och ganska cool!

2009-08-14 @ 22:50:01
URL: http://itzi.blogg.se/
Postat av: F

första gången jag läser din blogg, men den verkar bra och jag kommer fortsätta att läsa den, kram :)

2009-08-14 @ 22:53:20
URL: http://florraya.blogg.se/
Postat av: Bella

detta är mitt första besök tror jag, men jag gillar din design :) får börja läsa lite och så, sen kan jag säkert ha nggn bättre åsikt att komma med :D

2009-08-14 @ 23:17:25
URL: http://isabellaaaa.blogg.se/
Postat av: isabelle

Jag tycker att du har en av det snyggaste bloggarna jag sett!

2009-08-14 @ 23:27:09
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0