Första gången för mig..

Detta är absolut första gången för mig att fota en naken kvinna, kändes lite konstigt ibörjan, och jag visste inte rikgit hur bilderna skulle bli.

Men jag vill förmedla vackra & enkla bilder på en kvinnokropp. Säkert många som inte gillar dessa, men det skiter jag i, jag och modellen är nöjd! Som sagt vill vi förmedla enkla och vackra bilder på en naken kvinnokropp...

Och för mig är detta snyggare & sexigare, än en blondin som står på en strand och posar med sina silicon tuttar..

Om två helger kommer det att göras en till plåtning då med en naken kvinnokropp, men då ska plåtningen ske utomhus..



   

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tjenare



Trevlig blogg. Jag gillar dessa bilder, de är naturliga och enkla.

2010-04-19 @ 11:25:12
Postat av: Niklas Thulin

Jätte bra och fin idé och bra slut! Dock kunde hooker skorna gå bort, det "fina" försvinner med billiga skor

2011-08-09 @ 15:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0