Tack Tack Tack!!

Måsta tacka sidan www.thepiratebay.com att ni finns, utan er skulle jag inte klara mig. haha..
Nä, men helt ärligt. Varför ska man gå och köpa en CD eller film idag när man kan ladda ner det utan att gå utanför huset ?

Jag undrar egentligen hur många som laddar ner filmer och musik ifrån internet, jag gör det, gör du det ?
Har inte köpt en CD skiva på 8 år, men kanske köpt någon DVD elelr så..

Annars så finns ju filmerna med svensk text bara några dagar efter USA premiären, toppen ju..

TACK FÖR ATT NI FINNS!!

image51

Kommentarer
Postat av: Tessan

Kikar in i bloggen.
alltid skoj att läsa vad andra skriver :)
ha det bra!

2008-03-27 @ 07:27:01
URL: http://tesslita.blogg.se
Postat av: Leo Backström

Vem behöver svensk text? ^^
Vem använder thepiratebay nuförtiden när ingen seedar hehe ^^
powerbits.org, torrentleech, swetv med fler är att rekomendera :) hare

filmer med inbränd svensk text: www.tankafett.com

2008-04-28 @ 19:14:37
Postat av: Elin

Men texten är ju alltid felöversatt. Störigt. Tittar ju hellre utan.

2008-08-23 @ 09:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0