String, ja tack, men nej tack!

Efter att ha tvättat alla mina kläder idag, inkl boxer och stumpor. Så upptäcker jag av all förvåning när jag kommer upp till lägenheten och ska sortera ut min tvätt att ett par String Trosor har följt med mig upp ifrån tvättstugan till lägenheten.. Hur är detta möjligt ? Tar man inte med sig sin tvätt efter, eller kan det vara så att den har legat kvar i tvättmaskinen ?

Aja, hur som helst så är det inte jätte skojj, iof är dom rena, men man vet ju aldrig *skratt*

Funderar på att sätta upp trosorna tillsammans med en lapp där det står:

"Ett par g-string trosor finns och hämmta hos Robert Petersson 2 tr, som hittades kvarglömda i tvättstugan och som jag råkade få med mig, känner du dig träffat så hämta dom därna, här gör dom inge nytta.."


image27

Kommentarer
Postat av: robban

Haha, varför inte bara lägga tillbaka dem i tvättstugan?...

2008-03-19 @ 10:48:03
Postat av: Robert

För att det ska vara pinsamt för den som glömt dom *skratt*

2008-03-19 @ 13:48:32
URL: http://www.robertpetersson.blogg.se
Postat av: Emma

Haha, när jag bode i USA och kom till gymet på klubben där jag bodde satt det ett par svarta stringtrosor på anslagstavlan. Hade varit välgörenhets middag kvällen innan och min PT hade hittat dem när hon kom till jobbet på morgonen:P Det var aldrig nån som kom och hämtade dom.

2008-03-21 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0