Sista dagen på Koh Samet, och snart Jul..

Det är en tidigt morgon här på Koh Samet, kl e runt 8, och inte en jäkel på stranden, såå mysigt och lugnt..
Igår åt vi på Ploy Bar & restrurang, små bord vid stranden, "känner" två Thaiare sen tidigare på resturangen, jätte mysigt ställe, kan rekomenderas varm..

Idag blir som sagt den sista dagen på Koh Samet, lämnar ön vid 15 tiden för att sedan åka tillbaka till Bangsena och fira Jul där. Känns lite fel och fira jul här nere, men mamma & pappa vill det..

Den 25:e Dec drar jag och min vän Maja vidare till Koh Samui & koh phangan. Varit där 4 ggr tidigare, alltid lika roligt och trevligt. Man vet aldrig ´vem/vilka man stöter på, alltid träffar jag någon som jag känner.. Sen blir det väl en och annan kväll med fylla på dom öarna, eftersom det är väl därför ungdommar åker till dom öarna, för att festa och ha roligt..

Slänger som vanligt upp lite bilder, hörs senare!

Mat på Ploy bar
Bara välja tallrik, så grillar dom det som finns på den, från 12-80 kr st..


Stranden kl 07.30, mysigt...


Hundar som lekte på stranden på morgonen..


Datorn som jag har med mig på resan, surfar genom mobilen, 1 bath per minut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0