Moppetur nu på morgonen..

Vaknade 06.00 idag och var sjukt utvilad och pigg, visste inte då vad jag skulle göra eftersom att lägga sig vid poolen och sola inte var något alltenativ så tidigt..

Men då tog jag moppen till Macro, en butik som är som Överskottbolaget i Sverige, köpte där ett Saftybox till våran lägenhet, 200 kr, 6.5 kg, brandklassat m.m. Tror det är rätt billigt..

Idag kl 10 sen, (04.00 svensk tid) så ska vi ha möte här nere med alla svenskar som köpt lägenhet, (10 st) och husägaren Grace, vad vi ska prata om vet jag inte, kankse lite rutiner, slutbetalning m.m. Vi får se..

Annars så blir det sol & bad idag också, nu är det bara 3 dagar kvar, sen drar jag ner till Koh Samet..

moppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0