Koh Samet, bad, sol och massage

Äntligen lite semester i semestern. har nu kommit tillbaka till koh samet som jag var på i Sep.
Bor på samma resort som jag bodde då också, Tonsak resort, bor i en stor Beach front bungalow, 1 m ifrån stranden, sååå härligt..

32 grader idag, inte ett moln igen, 26-27 i vattnet kankse.
Tog Thai massage idag utanför bungalowen, kostarde 60 kr för en timme..

Ikväll blir det att äta på stranden, festa också med min tjejkompis som är med, möter säkert upp några andra också..

Lägger upp lite bilder ifrån Koh samet..

tonsak
Våran Bungalow i bakgrunden...



Kommentarer
Postat av: Tutts

meeeh! Jag vill med.

2008-12-20 @ 17:49:07
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0