Fullmoonstenen, ett måste här på Koh Phangan..

Det blir ingen Fullmoon för oss, men ett foto vid stenen är ett måste om man e här nere på koh Phangan.
Dom flesta känner väl till vad en Fullmoon fest är ? mellan 15-20.000 ungdommar festar på en strand här, helt sjukt och uppleva, nästan ett måste om man är i Thailand. Har varit på 2 st tidigare, same same..

Senare idag ska vi möta upp några svenskar som vi träffade igår, jätte trevliga killar & tjejer ifrån Sthlm och Knivsta.
Ja, det var allt för denna stund, more to come..


Ser såå jävla snygg ut...


Maja pajja...



Kommentarer
Postat av: Anna storasyster

Hallå på er!

Robban du har ju varit på koh pangan flera gånger så du vet väl allt, men jag var oxå där, och på chaweng förresten, som alla andra... Men på pangan bodde vi på pangan village tror jag det hette, bungalown närmast vattnet till höger om hängmattorna med ryggen mot vattnet. Fast dom kanske har gjort om sen jag var där, det var nog 2002.. Inte den finare sidan av ön precis. Och det var där jag fick skjuts av en hora på moppe. Hi hi tyckte jag var kul då! Iallafall så kan du väl visa maja soldengången från den stora träkojan i bergen, kommer inte ihåg något namn, men det var en fantastisk upplevelse! Att ligga högst upp bland trädkronorna och dricka en daquari, fast dom flesta andra var nog höga på annat.. Men snälla om du vet vad jag menar så ta med henne dit.

Vi var oxå på ett fint hotell som hette Utopia, högst upp på en bergskant ut över havet. Det var oxå shysst. Och så en sak till, inte så märkvärdigt men när ni ändå är där, party i vattenfall. Underbart! Fest musik och bada i vattenfall på samma gång. Så kom igen, gör det om ni kan.

Men jag undrar oxå om erat hus. Hur stort är det och hur ser det ut omkring och sånt? Skriv om det. Och är du inte orolig för din pappa!!! Och stackars din mamma! Hoppas hon hittar någon annan hjälp.. Hoppas han blir bra snart. Hur länge ska ni vara där? Alltså i Thailand.

Maja, enjoy Thailand och alla upplevelser!! Vi ses! Älskar dig!! puss och kram

2008-12-27 @ 10:29:57
Postat av: Tutts

Var är brännan Bobban? ;)

2008-12-28 @ 16:10:21
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0