Morgonen börjar med...

Då börjar även denna morgon med att känna efter hur faan man mår efter ännu en natt med borelia... Känns som vanligt kan jag konstatera, ingen direkt förbättring. Detta suger verkligen balle, att veta om man blir bra eller inte...


Borelian har gjort att jag typ e halft förlamad i ansikter, låter värre än vad det är egenligen, men har ju svårt och äta och dricka, ögan kan jag inte sluta helt!
Aja, jag tar en dag i taget och hoppas att det snart ska vara över..


Sen har hade jag fått ett mail ifrån an av mina gamla modeller under natten. hon frågade om dessa underkläder var något jag som gillade och kunde tänka mig att fota henne i *skratt*



Kommentarer
Postat av: Ice Open mästaren...

He he he Humor...

2008-08-22 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0